Szigetszentmiklóson található logisztikai céghez keresünk szállítmányozási ügyintéző kollégákat, aktív angol nyelvtudással, a betanulás után 100% Home Office lehetőséggel.
Elvárások:
🎓 Minimum középfokú végzettség (szakirányú végzettség nem szükséges)
💻 Általános irodai szoftverek felhasználói szintű ismerete (MS Office)
🗣 Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban (nyelvvizsga nem szükséges),
Előnyök:
🌟 Releváns szakmai tapasztalat
⏱ Azonnali kezdés
Feladatok:
🚚 Belföldi és nemzetközi fuvarok teljes körű lebonyolítása (közúti/légi/tengeri szállítások)
📝 Szállítási okmányok kiállítása, kezelése és naprakész adminisztrációja
🔍 Szállítmányok nyomonkövetése, információáramlás biztosítása
🛠 Fuvarfeladatok során felmerülő problémák kezelése
📞 Kapcsolattartás a társkerületekkel és alvállalkozókkal, reklamációk lefolytatása/kezelése
📈 Aktív részvétel a szállítmányozási folyamatok fejlesztésében
📊 Statisztikák, riportok és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Juttatások:
💰 Magas alapbér
💳 Jelenléti bónuszként nettó 37.500 Ft/hó (OTP SZÉP kártyás feltöltés)
⛽️ 40 Ft/km üzemanyag támogatás
🌙 15%-os éjszakai pótlék (Mt. szerint a 22:00-24:00 közötti időre)
Munkavégzés helye, ideje:
📅 Heti 5 nap, hétfőtől – péntekig
🕒 Munkaidő a betanulás ideje alatt (kb. az első 1 hónap): 8:00-16:00 a cég szigetszentmiklósi telephelyén (2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 30.)
🕓 Munkaidő a betanulás ideje után (kb. a 2. hónaptól): 16:00-24:00, home office-ban, (ehhez laptopot és céges telefont a cég biztosít)
Ha érdekel az állás, ne habozz, jelentkezz még ma! 😉