
Pay4Labour
Vevőszolgálati asszisztenst keres Európa egyik piacvezető kozmetikai és szépségápolási vállalata!
Feladatok:
• Telefonon, írásban történő korrekt felvilágosítás, ügyintézés az ügyfél centrikus szemléletmód megtartásával
• Rendelések felvétele (e-mail, fax, telefon, webshop), számlázása
• Az Ügyfél által jelzett adatváltozások, megrendelésigények és a már meglévő megrendeléseken kért változtatások pontos, körültekintő rögzítése
• Új ügyfelek adatainak számítógépes rögzítése és a kiszolgálási folyamat nyomon követése
• Ügyfelektől érkező hívások, e-mailek fogadása, megválaszolása, ügyfelek igényeinek rögzítése és kezelése
• Együttműködés a cégen belül a társosztályokkal – értékesítés, beszerzés, szállítás
• Ügyfeleinktől érkező reklamációk kezelése telefonon és írásban
• Napi kommunikáció a raktárral
• Kapcsolattartás a partnerekkel
• Eseti problémák megfelelő és hatékony megoldása, kommunikálása a partnerek felé
• Szállítások utókövetése
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Min. középfokú végzettség
• Pozitív beállítottság
• Kiemelkedő kommunikációs készség
• Kiváló helyzetfelismerő és problémamegoldó készség
• Ügyfélközpontú magatartás, segítőkészség, empátia
• Precizitás, pontosság, minőségorientáció
• Megbízhatóság, felelősségtudat
• Önálló munkavégzésre való alkalmasság
• Nyitottság az új dolgok elsajátítása iránt
• Nagyfokú alkalmazkodási készség, rugalmasság
• Word, Excel és Outlook ismeret
Amit kínálunk:
• Bruttó 385.000 – 432.000 forint
• Cafeteria havi 12.000 forint
• Havi BKK bérlet
• Kiváló munkakörülmények egy dinamikusan fejlődő és professzionális környezetben
• Stabil, gyorsan fejlődő, multinacionális környezet
• Lehetőség szakmai fejlődésre
• Versenyképes kompenzációs csomag
Munkaidő két műszakban:
• Páros héten 08:00 – 16:30 között
• Páratlan héten 11:30 – 19:30 között
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület